torsdag, februari 09, 2012

Jag blev citerad:

"Citat från http://panikangestattack.blogspot.com/ som drivs av en otroligt stark person
som lyckats pusha mig med sina inlägg och som fått min att reflektera över mig själv."

tryck: här är inlägget som blev citerat!

"Jag önskar att jag kunde känna så här. Jag har känt så här. Ibland kommer känslan tillbaka men
det gör även rädslan. Jag är inte redo att tänka att jag är stark än, för många gånger känner jag mig
så otroligt svag . Men jag ska komma hit. Jag ska känna mig starkt. En dag."
- taget från Nellys blogg - direktlänk till inlägget.
 
Tack så mycket för din uppmärksamhet Nelly!  Genom att vilja nå framåt, har du redan nått en bit på vägen.
Och du har verkligen all orsak att kalla dig själv stark. Det du gör, att du vågar erkänna och berätta om din
panikångest är något stort. Att du vågar berätta är starkt. Du kanske känner dig svag, men tro mig, du är så
mycket starkare än du tror. Du klarar av mer än du anar. Lycka till - Sluta inte kämpa!
Du kommer att känna dig stark igen.

Och kom ihåg, det är okej att vara svag. Man behöver inte alltid vara den starka personen. Man måste få vara
liten, svag och hjälplös ibland för att sedan kunna fortsätta framåt och gå vidare. Man behöver inte hålla fasaden
upp dag ut och dag in. Det gör dig bara tröttare i slutändan. Du får vara svag, bara du inte ger upp helt och hållet.

1 kommentar: