torsdag, augusti 01, 2013


2 kommentarer:

  1. Kan inte du blogga mer? Jag tycker du skriver jätte bra och det du skriver om är hemskt men ändå otroligt intressant. Jag lider inte själv av panikångest men jag har fått en panikattack en gång i mitt liv och det var då jag googlade om det och hittade din fantastiska blogg. Och jag har läst igenom mycket av din blogg och man blir så mer nyfiken på vem du är och hur du är som människa om man bortser från din ångest. / 18 årig tjej som vill läsa mer och veta mer!:)

    SvaraRadera
  2. Har verkligen hittat en bra blogg för mig! Jag har själv panikångest (mycket stark ångest 24/7) Nästa vecka ska jag böja med venlafaxin och är faktiskt lite nervös, men hoppas ändå att den ska hjälpa mig. Har provat Flouxetin och Setralin, men de hjälper inte. Så ska gå från Setralin till venlafaxin... får se hur det går! Kika gärna in på min blogg.

    http://www.nattstad.se/_Thesso_

    SvaraRadera