torsdag, april 19, 2012

Läkar besök idag igen!

Om en timme ska jag infinna mig hos läkaren. Igen. Den här gången ska jag tydligen veta hur jag vill göra
med medicineringen. Om jag vill byta till den nya medicinen eller fortsätta med en höjd dos av min gamla.
Nervositeten gör sig ständigt påmind och den starka känslan av oro lämnar mig inte ifred. Jag vet ju inte
hur jag vill göra. Jag är rädd för att byta medicin, men vet ju innerst inne att det kanske är vad jag behöver.

Det enda jag vet med säkerhet är att jag just nu inte mår så bra. Jag har ständigt illamående som gör att
jag har väldigt svårt att äta. Igen. Allt bara växer i munnen och smakar trä. Jag måste verkligen tvinga i mig
mat på morgonen för att orka hela dagen i skolan och på jobbet. Och huvudvärk / spänningar i huvudet
har jag i princip dygnet runt. Detta kan ju också bero på stress, men jag vill ju bara bli kvitt allt! Orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar