lördag, april 07, 2012

Ikväll kära läsare ska här utföras stordåd! En av mina barndomsvänner fyller 20 och har hyrt en lokal
var kvällen ska spenderas med nära och kära. Jag ska ta mig i kragen, sminka mig och åka dit. Jag bävar
för hur det kommer bli. Jag har varit nervös sedan kl. 14 idag och händerna börjar skaka allt mer hela tiden.

Jag hoppas allt går bra. Jag kommer inte att stanna hela kvällen, jag följer inte med på krog och jag kommer
vara nykter och köra med egen bil. Jag gör allt för att det ska kännas tryggt och säkert. Och ändå pirrar
det alltmer i magen. Vill egentligen bara slå till mig själv och få mig att förstå att detta inte är något att vara
rädd för. Det är jättekul och trevligt. Varför måste jag jämt vara så rädd och orolig? Vill vara modig och våga.

Hoppas detta blir en tillställning jag får skriva om och placera i kategorin: Framsteg här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar