torsdag, april 12, 2012

Fortsättning följer!

Hej! Hamnade av en slump på din sida och jag kan skriva under på allt vad du har skrivit i detta inlägg. 
Rasade för drygt ½ år sedan och vid jul tid fick jag en fråga om hur jag mådde mm. Hade lärt mig en 
fras utantill men var inte bredd på följdfrågan som lät. Nu får du ta och gaska upp dig! Rasade igen kan 
man säga. Tack för en stunds läsning.

Mvh
Pagmyrskan

Svar:  Ja, jag anar tyvärr att det är fler än du och jag som kan skriva under på detta. Tyvärr så blir
många med psykisk ohälsa hemskt dåligt bemötta. Detta är något som jag vill ändra på omedelbart!
Jag hoppas att du kommer kunna ta dig upp efter dina ras. Kom ihåg att du alltid kan söka hjälp.
Tack för din kommentar, kontakta mig gärna igen. Allt gått åt dig! Lycka till och ge inte upp.

___________________________________________________________________________

Underbart! Nu har du gjort något alldeles fantastiskt bra! Sådana
situationer är verkligen svåra men du klarade det! Fortsätt kämpa!

Svar: Tack så mycket Fredrika! Jag är verkligen stolt över min prestation. Jag hoppades ju
förstås att det skulle gå ännu bättre än det gjorde, men så är det ju alltid. Ska försöka vara stolt
över de lilla jag lyckas med istället! Vi kämpar vidare nu då, det ska banne mig bli bra snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar