tisdag, april 24, 2012

Dag ett,

Idag började jag med den nya medicinen (venlafaxin) - Det är svårt att säga exakt hur medicinen
påverkar mig eftersom jag nu (såklart!) gått och dragit på mig en förkylning. Jag är även idag mkt
sliten och har träningsvärk i hela kroppen. Så om medicinen orsakar någon typ av värk kommer
det inte att märkas. Dock kan jag berätta att min sinnesstämning är något förändrad. Jag upplever
nu starka ångestkänslor och är något deprimerad. Tankarna har börjat snurra åt fel håll igen - och
tro mig, jag gör verkligen allt för att hålla dem i styr så att de inte tar över hela mitt medvetande.

Hoppas den rätta effekten kommer igång fort. Jag orkar inte kämpa emot ångesten och paniken
på egen hand just nu. Det blir alldeles för tungt. Det är svårt att erkänna, men jag behöver hjälp.


1 kommentar:

  1. Ja fick också venlafaxin efter att vi kom fram till att seronil gör allt värre :)

    SvaraRadera