tisdag, april 24, 2012

Kommentar!

Såg i ett tidigare inlägg att du ska få träffa en terapeut med KBT-kompetens. Jag har själv träffat en KBT-terapeut som enbart jobbar med det, och min erfarenhet av KBT-utbildade till skillnad från läkare är att dom har en helt annan förståelse. Den personen kommer också förklara en hel del om vad ditt tillstånd innebär på ett bra sätt. Dessutom kan du lita på att dom vet vad dom snackar om. Lycka till!

Tack så mycket för din kommentar CAL! Det låter ju jättebra, jag hoppas att detta ska hjälpa mig.
Jag ser det lite som en sista väg ut - eftersom jag har testat på det mesta men inget har hjälpt. Det
här med KBT tror jag stenhårt på, och jag tror att bara det kommer vara till stor fördel när jag börjar
med behandlingen. Tack för att du stärkte min tro till KBT! Sköt om dig! :)

1 kommentar:

  1. Glömde säga det, köp denna bok -> http://www.nok.se/nok/allmanlitteratur/webbstod-allmanlitteratur/-Ingen-panik-/Ingen-panik/ - finns här -> http://cdon.se/b%C3%B6cker/carlbring%2c_per/ingen_panik%2c_2%3aa_utg%C3%A5van_%3a_fri_fr%C3%A5n_panik-_och_%C3%A5ngestattacker_i_10_steg_med-13685955

    SvaraRadera