fredag, mars 23, 2012


Hej alla fina. Jag har goda nyheter! Igår (torsdag) gjorde jag framsteg efter framsteg - i en hejdundrande
fart! Jag är riktigt pirrig och ivrig att berätta för mamma om allt bra jag lyckats med! Jag är så stolt!

Mina senaste framsteg och annat som gjorde dagen bra:

1. Jag var hos psykologen och pratade. Allt gick bra.
2. Jag gick på stan (!!!!!!!!) och köpte även några saker! :) Det var inte lätt! Men det gick!
3. Jag var på gymmet och gick i bastun med en bekant, talade länge. Allt gick bra.
4. Jag var på kvällen en längre stund på platsen där jag fick min allra första kraftiga panikattack!
 - detta var något obehagligt, men jag gav inte upp - utan kämpade ända till slutet.
5. Jag var och handlade med min sambo i en för mig ganska ny affär, skrämmande, men det gick bra.
Och det bästa av allt var att jag där träffade en bekant som jag talade lugnt och sansat med! JESS!
6. På kvällen var jag ut och körde runt i stan med mina två bästa vänner. Verkligen dagens höjdpunkt.

Gårdagen var full av positiva händelser. Jag hoppas verkligen att stämningen för igår håller i sig.
Det var så skönt att känna lättnaden och glädjen över att lyckas för en stund. Jag vill stanna här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar