lördag, februari 11, 2012


När jag vaknade kände jag av det, kraftig ångest i hela bröstet. Försökte lugna ner mig och somna om,
men utan större framgång. Steg upp och började avverka skoluppgifter, tänkte att det skulle kännas bättre,
utan resultat. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska ta mig till. Rastlöshet i hela kroppen, en orolig känsla.

Jag har svårt att koncentrera mig, kan inte tänka klart, tankarna börjar snurra och försvinner in i varandra.
Blandas och blir allt otydligare att förstå. Kan inte tänka en hel tanke till slut. Här har jag varit förr, många
många gånger, i detta tillstånd. Jag vet inte vad jag vill och inte vill. Vill lugna ner mig och mina tankar, jag
vet ju att det bara blir värre om jag inte försöker. Jag vill bara känna mig lugn och sansad, ha full kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar