tisdag, februari 07, 2012

Ett rent helvete

Idag var ingen bra dag. Det har varit en hemskt tung dag som bestått av rädsla, ilska, hopplöshet och tårar.
Jag gjorde mitt bästa, men ändå slutade dagen i tårar. Det gör mig ledsen, och samtidigt väldigt frustrerad.

Jag känner hur de negativa tankarna är på väg att ta över. Jag vill inte ner igen, men hur kan jag rädda mig
själv från att falla? Jag trodde mig vara stark. Jag trodde att jag klarade av mer än så här. Men idag blev
jag verkligen sårad. Era hårda ord sårade mig djupt. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva höra något sådant.

Jag försöker intala mig själv, att ni sa alla de där elaka orden  - för att ni inte vet bättre. Ni talade i ovisshet.
Det var eran okunskap som talade. Men jag anar ändå om ni visste, att ni sparkade på en som redan låg.


1 kommentar:

  1. Du klarar det! Du verkar redan ha redan kommit så otroligt långt och DU KAN FORTSÄTTA! Ingen sa väl att det skulle vara lätt, men det går! Gå in här och bli inspirerad http://panikangest.dinstudio.se/news_1.html

    Jag känner med dig

    fortsätt kämpa, en dag i taget

    SvaraRadera