torsdag, januari 24, 2013


2 kommentarer:

  1. Hej på dig! Hur står det till? Du har inte skrivit något på länge, jag brukar titta in här då och då och se om du skrivit något nytt. Det du skriver går rakt in i mitt hjärta och jag får alltid nya perspektiv när jag lämnar din sida. Jag måste få tacka dig för din ork och kraft att skriva om svåra saker på ett fint och rörande sätt. Ta hand om dig! Du är starkare än du tror! Kramar Ps. Jag har insett att jag var starkare än jag trodde, för annars hade jag inte varit här idag, men det är en inre kamp. Ds.

    SvaraRadera
  2. Hejsan :-) Allt bra med dig? Det du skriver är väldigt fint och ger mig (och jag pratar nog för fler) styrka att fortsätta kämpa. Det du gått igenom har gjort dig till en mycket stark person. Jag hoppas du vill fortsätta skriva tänkvärda saker! Kommentarerna kanske gör att du känner att du gör något meningsfullt (för det gör du!!). Jag är inte den som brukar kommentera men du ska veta att jag läser vad du skriver och kan bara framföra ett stort tack! Det finns dagar som är svåra, men man måste inte alltid vara stark utan ibland får man lov att falla. Det har jag lärt mig, men man måste ta sig upp och då kan man behöva stöd. Styrkekramar till dig!

    SvaraRadera