torsdag, april 26, 2012

Föreläsning om hur det är att leva med panikångest!

Idag höll jag föreläsning om hur det är att leva med panikångest igen. Börjar verkligen ha vanan inne nu.
Jag höll presentationen för vår parallell-klass i skolan och det gick bra och jag blev så glad över att de
hade många frågor att ställa. De visade verkligen stort intresse och engagemang vilket gjorde mig mycket
glad. Det känns som att jag gör något bra med det här. Jag sprider information om viktiga saker som jag
anser att folk borde känna till mera om. Att få höra om verkliga händelser ur någons liv tror jag att öppnar
ögonen för många. Jag hoppas på att kunna gå längre med det här och utveckla det till något ännu större.

Jag riktar ett stort tack till klassen jag höll föreläsningen för idag. Tack för att ni orkade lyssna och visade
fin respons. Jag tackar stort för era frågor och hoppas ni fick svar på dom. Om nån  har mer frågor är det
bara att lämna en anonym kommentar här i bloggen eller kontakta mig på: panikangestattack@hotmail.com




2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Mer än vad jag skulle orka med nu.

    SvaraRadera
  2. Tack för föreläsningen! Tycker att du är otroligt stark som pratar så öppet om det. Ta hand om dig! / Anna på SO1/16

    SvaraRadera