måndag, april 09, 2012


1 kommentar:

  1. Hejsan!
    För det första vill jag tacka för en otroligt bra blogg, det är skönt att läsa om fler som har problem (hm, det där kändes konstigt att skriva men du förstår vad jag menar). Du är väldigt stark som orkar skriva så öppet, och jag är säker på att din blogg varit till hjälp för många som lider av panikångest. :)
    Min fråga gäller psykologbesök. Jag vet att du går till psykolog och jag undrar till hur stor grad du känner att detta hjälper dig? Hittade du direkt en bra psykolog eller fick du leta? Vilken väg gick du för att få hjälp?
    (Mitt problem är ganska allvarlig social ångest samt depression och tröskeln till att jag skulle söka hjälp är i dagsläget rätt stor, men börjar sakta men säkert inse att jag inte kan hantera detta på egen hand.)

    SvaraRadera