måndag, januari 30, 2012

Tack till er läsare!

Om ni bara skulle veta hur lycklig jag blir av era kommentarer och allt ert stöd! :)
 
 Nelly,
"Jag har känt mig väldigt inspirerad av din blogg och nu har
jag tagit tid att skaffa mig en egen :) får jag länka till din blogg?"

Vad roligt att du bestämt dig för att skaffa en egen blogg om panikångest! Det hjälper väldigt mycket
att bara få "skriva av sig allt det jobbiga" men att det samtidigt hjälper andra är ju alldeles underbart!
Du får mer än gärna länka min blogg! Den är till för att hjälpa och stöda andra och behöver därmed
så mycket publicitet den bara kan få, så att andra med liknande problem kan hitta den. Tack så mycket!

Jag kikade in på din blogg som var jättefin! Du kommer med all säkerhet ha framgång i ditt skrivande
där. Varför inte lägga upp dina egenskrivna texter där? :) Jag blev väldigt rörd av dina vänliga ord om
mig och min blogg som du nämnde i det första inlägget. Tack så mycket än en gång för ditt stöd!
 
"Anledningen till att jag skapade den här bloggen var att jag hittade en annan
blogg med samma ämnde. Tjejen som driver den bloggen inspirerade mig med
sina tankar och känslor och jag fick lust att göra samma sak för någon annan." 
- taget från Nellys blogg.

Paula,
" Otroligt stark text, och du känns som en otroligt stark människa.
Jag tar inspiration från dig och försöker stärka mig själv. tack
"

Tack för din fina kommentar, dina ord värmer verkligen. Det känns bra att veta att jag lyckats inspirera
någon till att försöka bli starkare. Det är en ära att få hjälpa till på vägen. Lycka till Paula, du är en stark
människa, fastän du inte tror det alla gånger. Du klarar av så mycket mer än du anar. Styrka till dig!

Jag är så glad över att kunna inspirera er andra med mina inlägg. Jag måste erkänna att när jag startade
denna blogg så trodde jag aldrig att den skulle bli så här lyckad, att jag faktiskt skulle lyckas nå ut till er
läsare på detta sätt. Ert stöd betyder hemskt mycket i den här processen. Tillsammans blir vi starkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar