måndag, januari 14, 2013

Tveka aldrig att ta kontakt!

Fråga: Får man maila dig? Känner igen mig så mycket i det du skriver om bilolyckan...

Svar: Kära läsare, tveka aldrig att ta kontakt med mig! Det är för er jag finns här och
det är för er (och min egen) skull jag skriver i den här bloggen. Fundera aldrig över det,
utan bara kör på! Lämna en kommentar eller skicka ett mail till adressen:

 panikangestattack@hotmail.com  

Jag svara på alla mail och på alla frågor om jag bara kan. Om ni funderar på något eller bara
vill prata om något så finns jag här. Jag lyssnar gärna om det är något ni vill berätta. Många
mail har kommit in angående min whiplash-skada och bilolyckan i allmänhet. Tänkte ta och
skriva lite om nackskador efter bilolyckor  i ett inlägg. Inga frågor är dumma, kom ihåg det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar