fredag, november 09, 2012

Mobbning - Om att vara stark!

Här är en video gjord av och om den starkaste tjejen jag känner. Hon är verkligen
fantastiskt duktig på att skriva och så fruktansvärt vacker. Hon berättar här om hur
hon som liten flicka blivit mobbad och hur hon kommit att klara sig ut ur ett mörker
av ångest och social fobi. Följ med i hennes kamp om att stoppa mobbningen!

Ett stort tack till dig Fredrika för att jag får dela med mig av denna film åt mina läsare!
Du är så jättemodig och stark! Stay strong, du är verkligen en alldeles fantastisk tjej!

2 kommentarer:

  1. Jag är i tårar. Så himla fint och starkt gjort!! Jag har själv blivit mobbad när jag var liten och det har satt sina spår. Idag lever jag ett bra liv, men detta väckte verkligen minnen. Stoppa all mobbning!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag heter Frida Petersson och jag har panik ångest och socialfobi, Jag har en blogg som heter fridapeterssons.webblogg.se där jag skriver om hur jag har tagit mig uppåt och mår som jag mår, när jag va som sjukast så hade jag gärna velat läsa en blogg som min och undrar nu och du kan göra ett länk byte med mig eller rekommendera min blogg så att fler kan få hjälp och känna sig bättre och känna att dem inte är ensam med vad dem känner, tack på förhand.

    SvaraRadera