tisdag, oktober 09, 2012

Kom ihåg kära läsare,


1 kommentar:

  1. hej. Hittade din blogg igår och nu har jag läst den från början till slut. Tycker att du skriver väldigt bra och du är bra på att förmedkla dina tankar. Jag fick diagnos Paniksyndrom 2004, men som många andra har jag haft dessa problem, mer eller mindre sen 10 års ålder. började skriva blogg 09, något som hjälpt mig mycket. Har använt min blogg till att kommunicerar med folk omkring mig då det ibland är svårt att träffa och prata med folk när det är som jobbigast. Tycker att det är superbra att du skriver i den form du gör för att hjälpa andra. Ska försöka mer med det jag oxå. Det sägs att vi aldrig får mer än vi klarar av. hoppas verkligen att det är sant.
    styrkekramar till dig! / Linda
    www.panikfindus.blogspot.se

    SvaraRadera