torsdag, september 13, 2012

Ett varmt tack till er fina läsare!

1. Hej! Jag hittade din blogg idag - det är så skönt att veta att jag inte är ensam ..
Dock känns det så väldigt  ofta! Jag är 22 år, en helt vanlig tjej men jag har
svår panikångest.. Jag är så jäkla trött på dessa fruktansvärt jobbiga känslor :( 

2. Hej, kul att du har en unik blogg ! Jag är 21 idag och har haft ångest sen jag
va 14-15.. Givetvis är de i perioder... Men de suger att ibland orkar man inte
med ett skit. Och de är så jävla jobbigt att känns sig ensam under dessa perioder.
Men endå har jag en fin mamma och en sambo jag får stöd ifrån. Men de känns
så himla ensamt endå ;/  Ialf jag förstår inte vrf så många känner så här, de är
lixom i hemlighet folk gör de...  

3. Jag känner så igen mig av alla de ord du skriver :( 

  Tack för era fina kommentarer! Ja, det är verkligen tunga och jobbiga känslor
man får jobba med. Jag hoppas att ni mår bra och fort kommer upp ur de dåliga
perioderna. Det känns förjävligt, verkligen. Men kom ihåg att ni inte är ensamma.
Det finns alltid andra som mår dåligt. Sköt om er allihopa! Och tack för att ni finns!




1 kommentar:

  1. Hej!

    Kom in på din blogg och ser att jag inte är ensam om en svår tid med panikångest, på något sätt känns det skönt att inte vara ensam om det då man kan byta tankar med varandra.

    Din blogg kommer att fortsätta följas :)

    Är det ok om jag länkar från min blogg till din?

    Mvh/ Alexia

    SvaraRadera