torsdag, januari 19, 2012


" Vad "skönt" att någon annan känner som jag, känner igen nästan
allt det du skriver om. Dina inlägg hjälper! TACK för denna bloggen!
"

Svar: Ja, visst är det skönt att känna igen sig i någon annans "elände"!  Man får verkligen
känslan av att inte vara ensam om det svåra då. Man får även en slags bekräftelse på att man
inte är så galen som man tror ;) och att det finns hopp för sådana som oss.

Tack så mycket! Ni har ingen aning om hur glad jag blir av era kommentarer! De får mig att
orka lägga ner tid och energi på den här bloggen. Mitt syfte är ju att nå ut till er, och när jag
får respons, känns det som att jag har lyckats! Ni får gärna dela med er av era rädslor,
tankar och känslor kring panikångest. Vill gärna få mera insikt i hur andra känner sig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar