lördag, januari 21, 2012

Ur min dagbok 2

" 2.12.2011

mår så jävla dåligt nu. varför är alltid fredagar värst? tårarna rinner av ingen orsak
och jag pendlar mellan hopplöshet och missnöje.
självmordstankarna är tillbaka igen, känns som att jag aldrig kommer ifrån detta helvete.

Kan inte läsa, orden bara hoppar fram och tillbaka,
vill inte vara ensam, aldrig. är rädd och vill bara att någon ska förstå mig.
Vill inte ta medicinen, är rädd för alla biverkningar och om jag aldrig kommer
bli bra, aldrig kommer kunna sluta. ORKAR INTE MER. allt känns fortfarande hopplöst.

jag fryser så mycket. nu igen. fast jag sitter i varma kläder under filtar. det bränner i ryggen
och i huvudet. säkert är det alla farliga ämnen som medicinen innehåller. fy fan.

jag vill vara 5 år i mammas famn. jag vill inte mer. orkar inte. det finns inget slut. "

1 kommentar:

  1. Gone is my happyplace


    I lie here with an open heart
    sore and aching
    Whet shallow soul would neglect
    my pain
    the emptiness I feel inside

    timeless this pain is
    it found itself to be most devastating
    and as the almighty ruler over
    the feelings I have
    it crushed down
    over my happyplace

    SvaraRadera