onsdag, januari 04, 2012

Om mig:

Jag är en flicka på 20 år som, liksom många andra - gått igenom ett mångfald svårigheter i livet.
Jag tycks ständigt hamna i situationer med smärtsamma påföljder verkar det som. Jag har mist
personer som stått mig nära, varit / är djupt deprimerad - och lider nu även av panikångest.

Jag har alltid varit en social och utåtgående person, framtill hösten 2011, då började svårigheterna
och problemen hopade sig. Jag har alltid varit intresserad av musik, konst och litteratur. Skrivandet
utgör en stor del av min vardag, och utan det vet jag inte riktigt var jag skulle stå nu. Jag tycker om
att motionera och träna, men även det har blivit allt svårare nu under den senaste tiden.

Jag har ett hetsigt humör vilket många gånger leder till stress och onödigt bråk med dem jag älskar
mest. Men min medicin har hjälp mig - och även gjort mig till en lugnare person.


Den här bloggen startades för att jag själv, i början av mitt sjukdomstillstånd sökte efter personer
/ bloggar med liknande erfarenheter som jag kunde få känna igen mig i och märka att jag inte är
ensam. Jag vill ställa upp för er som känner er ensamma och otrygga. Det kommer bättre tider.

Fast det känns hopplöst och värdelöst så kommer det en dag att kännas lite lättare.  
Det kanske inte blir bra - men det blir i alla fall lite bättre! - Välkommen med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar