onsdag, januari 04, 2012

Kom med och påverka - vad vill ni ha ut av denna blogg?

 Här i bloggen kommer jag ta upp följande

- Medicineringen - hur de olika medicinerna påverkat / påverkar mig, hur det var att
få mediciner, tankar / känslor kring detta och hur de hjälpt mig tillbaka till livet.

- Terapin, läkarbesöken och mötena med min psykolog.

- Mina egna panikattacker, hur jag upplevde dom, vilka symtom jag hade,
tankar jag tänkte och hur jag småningom lärde mig kontrollera dessa fruktansvärda attacker.

- Musik som hjälp mig, lugnat mig eller tilltalat mig under min tid som deprimerad med panikångest.
Jag kommer även rekommendera böcker och litteratur värd att läsa för dig med ångest.

- Tips och råd till anhöriga / vänner / familj / släktingar.

- Allmän information kring depression och panikångest.

- Publicera andras historier (förutsatt att ni vill dela med er förstås)


Lämna en kommentar!
Kontakta mig gärna om det är något speciellt som ni vill att jag ska ta upp här, något ni funderar på
eller vill att jag ska behandla. Era åsikter är viktigt för att detta ska bli så bra som möjligt!

1 kommentar:

  1. tack för den här bloggen! Jag har själv panikångest och har levt med det nu i snart 10 år. För mig går det upp och ner hela tiden och fram tills nu har jag inte hört eller läst om någon annan med panikångest. Känns bra att veta att man inte är ensam.

    SvaraRadera